2018年11月29日木曜日

オーストラリアから来室されました。

明日は立冬というのに、今日は温かい一日でした。オーストラリアの各地から、9歳の女の子を含み9人のゲストが茶道体験に来てくださいました。お菓子もお抹茶も、それに着物も大変お気に召したようで、終始笑顔での体験でした。特に少女は可愛らしくよくお似合いでしたよ。
Though tomorrow will be ' the first day of winter' by the old calendar, it was a nice and warm day today.Nine guests from Australia, including a nine year old girl, visited our tea room to experience tea ceremony. They seemed to love Japanese sweet and green tea very much. And also dressing in kimono. Especially, the girl was so pretty in kimono. Thank you.





0 件のコメント: